FOODOLOGY

Cider Strongbow

300 tisíc lahviček denně. Strongbow vévodí ciderům v Česku

Cider společnosti Heineken se na tuzemském trhu stal lídrem ve své kategorii.

Více než polovina tržního podílu v obchodech znamená, že každý druhý cider prodaný v Česku nese etiketu Strongbow. Denní spotřeba v tuzemsku představuje na 300 000 lahviček. Od dubna, kdy byla značka uvedena na trh, získala titul nejrychleji se rozvíjející značky v nedynamičtěji rostoucím segmentu.

Cider Strongbow se vyrábí z dvanácti odrůd jablek, které mu propůjčují typicky hořkosladkou chuť. Nápoj je jemně perlivý, přírodně, ovšem decentně kyselý, se středním obsahem alkoholu 4,5 %, který nejlépe chutná vychlazený a na ledu.

Ze tří druhů, které jsou v české nabídce, konzumentům – ve shodě se světem – nejvíc chutná příchuť Strongbow Gold Apple. Další dvě příchutě Strongbow Elderflower a Strongbow Red Berries ji těsně následují.

Heineken je největším výrobcem cideru na světě vůbec, každý sedmý prodaný cider totiž nese značku Strongbow.

3. 9. 2015

Daily Meal

všechny novinky

Poklady německých vinic potřetí

Německá vína nové generace tamních vinařů nic neztratila z historicky osvědčených kvalit

Grilovačky startují

RYBA NA GRIL se nazývalo představení produktových novinek společnosti Fjord Bohemia

Velikonoce přinesly jaro do Krkonoš

Hotel Horizont – dominanta Pece pod Sněžkou – se v čase vyprofilovala ve vyhledávané centrum relaxace a odpočinku

Daily Drink

všechny novinky

Pivo přímo ze sklepa – další z rodiny svijanských speciálů

Letošní sezónu otevřel pivovar Svijany opět novinkou v portfoliu

Tři patra vín u Jelena

Znovupořádání populárních degustací je zřejmým znamením návratu lepších časů gastronomie

Rakouská vína tekla v Jaltě proudem

Po čtyři hodiny patřily v prostorách Jalta Boutique Hotelu rakouským vínům