300 tisíc lahviček denně. Strongbow vévodí ciderům v Česku
Cider společnosti Heineken se na tuzemském trhu stal lídrem ve své kategorii.
Více než polovina tržního podílu v obchodech znamená, že každý druhý cider prodaný v Česku nese etiketu Strongbow. Denní spotřeba v tuzemsku představuje na 300 000 lahviček. Od dubna, kdy byla značka uvedena na trh, získala titul nejrychleji se rozvíjející značky v nedynamičtěji rostoucím segmentu.
Cider Strongbow se vyrábí z dvanácti odrůd jablek, které mu propůjčují typicky hořkosladkou chuť. Nápoj je jemně perlivý, přírodně, ovšem decentně kyselý, se středním obsahem alkoholu 4,5 %, který nejlépe chutná vychlazený a na ledu.
Ze tří druhů, které jsou v české nabídce, konzumentům – ve shodě se světem – nejvíc chutná příchuť Strongbow Gold Apple. Další dvě příchutě Strongbow Elderflower a Strongbow Red Berries ji těsně následují.
Heineken je největším výrobcem cideru na světě vůbec, každý sedmý prodaný cider totiž nese značku Strongbow.