FOODOLOGY

Cider Strongbow

300 tisíc lahviček denně. Strongbow vévodí ciderům v Česku

Cider společnosti Heineken se na tuzemském trhu stal lídrem ve své kategorii.

Více než polovina tržního podílu v obchodech znamená, že každý druhý cider prodaný v Česku nese etiketu Strongbow. Denní spotřeba v tuzemsku představuje na 300 000 lahviček. Od dubna, kdy byla značka uvedena na trh, získala titul nejrychleji se rozvíjející značky v nedynamičtěji rostoucím segmentu.

Cider Strongbow se vyrábí z dvanácti odrůd jablek, které mu propůjčují typicky hořkosladkou chuť. Nápoj je jemně perlivý, přírodně, ovšem decentně kyselý, se středním obsahem alkoholu 4,5 %, který nejlépe chutná vychlazený a na ledu.

Ze tří druhů, které jsou v české nabídce, konzumentům – ve shodě se světem – nejvíc chutná příchuť Strongbow Gold Apple. Další dvě příchutě Strongbow Elderflower a Strongbow Red Berries ji těsně následují.

Heineken je největším výrobcem cideru na světě vůbec, každý sedmý prodaný cider totiž nese značku Strongbow.

3. 9. 2015

Daily Meal

všechny novinky

Tatry vyměnil za Prahu aneb Tomáš Kohút

Když mamince chutnalo první jídlo, které kdy připravil bylo o jeho povolání rozhodnuto

Zpátky doma aneb Jan Kaplan II

Když se po pěti letech vrátil do Brna, zjistil, že právě česká kuchyně pro něj může být úskalím

U plotny vědec aneb Jan Kaplan

Story jak pro Hollywood. Nestává se totiž často aby se kuchařem stal antropolog

Daily Drink

všechny novinky

Poetická zastávka ve chvatu velkoměsta

Sotva překročíte práh vchodových dveří, uřícený hektický svět metropole třetího milénia jakoby kamsi zmizel

Pivo přímo ze sklepa – další z rodiny svijanských speciálů

Letošní sezónu otevřel pivovar Svijany opět novinkou v portfoliu

Tři patra vín u Jelena

Znovupořádání populárních degustací je zřejmým znamením návratu lepších časů gastronomie