FOODOLOGY

Cider Strongbow

300 tisíc lahviček denně. Strongbow vévodí ciderům v Česku

Cider společnosti Heineken se na tuzemském trhu stal lídrem ve své kategorii.

Více než polovina tržního podílu v obchodech znamená, že každý druhý cider prodaný v Česku nese etiketu Strongbow. Denní spotřeba v tuzemsku představuje na 300 000 lahviček. Od dubna, kdy byla značka uvedena na trh, získala titul nejrychleji se rozvíjející značky v nedynamičtěji rostoucím segmentu.

Cider Strongbow se vyrábí z dvanácti odrůd jablek, které mu propůjčují typicky hořkosladkou chuť. Nápoj je jemně perlivý, přírodně, ovšem decentně kyselý, se středním obsahem alkoholu 4,5 %, který nejlépe chutná vychlazený a na ledu.

Ze tří druhů, které jsou v české nabídce, konzumentům – ve shodě se světem – nejvíc chutná příchuť Strongbow Gold Apple. Další dvě příchutě Strongbow Elderflower a Strongbow Red Berries ji těsně následují.

Heineken je největším výrobcem cideru na světě vůbec, každý sedmý prodaný cider totiž nese značku Strongbow.

3. 9. 2015

Daily Meal

všechny novinky

Česká kuchyně stoupala k nebi

Původními surovinami v současných úpravách kontroval jedinečné kráse Prahy Pavel Býček

Ze zlatého fondu české kuchyně

Nejen znovuotevření restaurací či vznik nových, do dění se vracejí i osvědčené prezentační programy

Svijanské slavnosti po třiatřicáté

Slavnosti jsou krom oslav piva, léta a radosti také příslibem naděje

Daily Drink

všechny novinky

Rakouská vína tekla v Jaltě proudem

Po čtyři hodiny patřily v prostorách Jalta Boutique Hotelu rakouským vínům

Tržnice v oblacích ovocných vůní

Premiérový ročník Pálenkafestu znovu odhalil dávný fenomén české gastronomie

Vše o vinařství světa ve Valticích

Jedním z prvních dvou vzdělávacích projektů o vinohradnictví a vinařství začala Vinařská akademie Valtice